Kartal Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Randevu Alma

Emrah KARA tarafından 30 Ağustos 2010 tarihinde yazılmıştır.




Siz değerli ASDM.net okuyucuları ve takipçileri için yapmış olduğumuz çalışmalar sonunda Diş Hastaneleri ‘ni listeleyerek sizlere sunacağız. Diş Hastalıkları konusundaki özel yada devlet olan tüm hastaneleri ve şuanda incelemekte olduğunuz Kartal Ağız ve Diş Sağlığı hastanesini bir başlık altında toplayacağız ve Ağız ve Diş Hastalıkları yaşayan üyelerimize bir kolaylık olması amacıyla Diş Hastanelerini ekledik. Diş Hastalıkları konusunda her zaman uzmana yani doktorlara görünmenizi şiddetle tavsiye ederiz.


Kartal Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Hakkında Bilgiler
Hastane Adı: Kartal Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi
Hastane Adresi: Barbaros Hayrettin cad. Orta Mah. No:66 Kartal – İSTANBUL
Asıl Branşı: Ağız ve Diş Sağlığı ve Dİş Hastalıkları
Hastane Telefon Numarası: (216) 586 35 00
Hastane Fax Numarası: 0216 452 77 63
Hastane E-Posta Adresi: info@kartaladsm.gov.tr
Hastane Web Sitesi: www.kartaladsm.gov.tr
Online ve İnternetten Randevu Almak İçin
Kartal Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Randevu Alma

Kartal Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi için yorum yaparsanız, tüm Diş hastalıkları yaşayan üyelerimize fayda sağlamış olursunuz. Olumlu yada olumsuz tüm yorumlarınızı bekliyoruz.






4 sene önce yazılmıştır.
"Kartal Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Randevu Alma" bu yazı 30 Ağustos 2010 tarihinde saat 06:59 sularında "Diş Hastaneleri" kategorisinde yayınlanmış olup "Emrah KARA" tarafından yazıldığı sanılmaktadır..Ve sayaçlar kere okunduğu söylenmektedir..Ayrıca 43 Yorum yazılmıştır.
  • FriendFeed'de Paylaş
  • Facebook'ta Paylaş
  • Twitter'da Paylaş
    1. N.Alev Basut diyor ki:

      1,5 aydır kurumunuzdan randevu almak için her gün uğraştığım halde başiaramıyorum ,ilgililerle telefon görüşmemde sorun olmadığını ve randevu alabileceğimi belirtiyorlar fakat hiçbir gelişme yok bu konuyu anlayamıyorum hastanenizde devletin vermiş olduğu olanaklardan faydalanmanın hakkımız olduğunu düşünüyorum bir an önce mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum. cevabınızı bekliyorum.

    2. fatma diyor ki:

      randevu alma yeri açılmıyor

    3. TUĞBA diyor ki:

      merhaba,

      randevu alma sistemizin gelişmesi gerekli bence,interneti geçtim telefonla bile almak imkansız. daha sistemsel bir site oluşturulabilir. saat 16:00 başlaması zaten dahada zorlaştırıyor.

      sisteminizi diğer siteler gibi bir sonraki haftları gösterir düzeyde ve dolu ise dolu gösterilmeli böylece kötü yorumlar oluşturulmaz. yada bekletilmez…
      sitenin açılmasıda ayrı bir problem telefon sürekli meşgull…. umarım yeniliklere uygun bir sistem oluşturularak sorun gideriliri. İyi günler

    4. selda diyor ki:

      randevu sorunu ne telefon nede net bir işe yaramıyo hastanede danışcak adam bile yok telefona bakan kişiler nekadar kibar cevap vermekten acizzz….pessss

    5. leyla diyor ki:

      Merhaba…
      Ya burdan randevu alıcam diye bu gidişle sinir hastası olcam daha düzgün bir sistem getirilemez mi acaba günlerdir uğraşıyorum bir kez dahi alamadım randevu yetkililere duyurulur lütfen biraz daha geliştirin bu sistemi…

    6. İSMAİL CİVELEK diyor ki:

      SOĞANLIK DİŞ HASTANESİNDE DOLGU YAPTIRDIM BİR AY SONRA DÜŞTÜ EŞİM DOLGU YAPTIRDI DOLGU YAPILAN DİŞ AĞRIYOR İYİ TEMİZLENMEDEN DOLGU YAPILMIŞ DOKTORLAR ALEL ACELE DİŞ YAPIYORLAR HİÇ İLGİ YOK HASTALARA NEDEN BURAYA GELDİNİZ GİBİ DAVRANIYORLAR HİÇ BEĞENMEDİM DOKTORLARIN KENDİLERİNE ÇEKİ DÜZEN VERMELERİ GEREK BEDAVA DEĞİL PARASIYLA YAPTIRIYORUZ

    7. Sercan diyor ki:

      Tam olarak nerede burası bilen varmı…

    8. selda arslan diyor ki:

      protezin altındaki dişin hava aldığı sızladığı şikayetiyle hastanenize acil olarak baş vurdum ancak üstün körü birmuayeneyle randevu almam istendi aşağı yukarı birbuçuk aydır randevu alamıyorum diş ağrımda artı size baş vurduğumda gerekli müdahale yapılsaydı şu an bu ağrıyı çekmeyecektim benim sizden ricam eğer buiymeyleri okuyan biri var ise lütfen bu duruma bir çare buluns

    9. selda arslan diyor ki:

      protezin altındaki dişin hava aldığı sızladığı şikayetiyle hastanenize acil olarak baş vurdum ancak üstün körü birmuayeneyle randevu almam istendi aşağı yukarı birbuçuk aydır randevu alamıyorum diş ağrımda artı size baş vurduğumda gerekli müdahale yapılsaydı şu an bu ağrıyı çekmeyecektim benim sizden ricam eğer buiymeyleri okuyan biri var ise lütfen bu duruma bir çare bulunsun

    10. sedat diyor ki:

      hiç tavsiye etmiyorum randevu almaya ugraşmayın ben gittim iki dişimi birden çektiler ve 2 gün kanaması durmadı ve içinde parça kalmış hissedebiliyorum şu an. o kadar suratsız bir doktora denk geldimki ne biçim hastane ne biçim doktor anlamadım.

    11. Mehmet diyor ki:

      Tam olarak nerede bu hastane kartalda yaa

    12. Salih diyor ki:

      hastane 10 numara kardeşim

    13. Emin diyor ki:

      Buraya gittim gerçekten güzel bir hastane azar yok baştan sağma yok ben beğendim

    14. melek diyor ki:

      sedatt hanqii doktora gittnn söler msnn?????

    15. Kasım diyor ki:

      Arkadaş bi türlü gidemedik şuraya tam nerede burası yaw

    16. GAMZE diyor ki:

      internetten randevu almak mümkün değil. saat 16:02′ de bile randevularımız dolmuştur uyarısıyla karşılaşıyoruz. diğer adsm merkezlerinde de internetten randevu sistemi var ve doğru düzgün çalışıyor !! sanırım bu durum çözülmeyecek. uzun zamandır aynı durumda.

    17. Kuşçu diyor ki:

      Gerçekten hastane çok güzel olmuş dimi
      Hastaneye gidenlerde nasıl randevu aldıkları hakkında bilgi verirse sevinirim.

    18. birgül diyor ki:

      Annem soğanlık diş hastanesinde dişlerini yaptırdı sağolsun doktor hanım ön dişleri kesip inceltip üzerine kaplama yapacağına hepsini birden çekti.Annemin dişleri iyileşmeden kalıplarını alıp dişlerini yaptı,tabi diş yerleri iyileşip şişen diş yerleri normale döndükten sonra dişler ayrık ayrık olmaya başladı.Doktorlar çok ilgisiz bir an önce yapalım bitsin diyorlar.Sanki insanlar çok meraklı hastanelere gitmeye biraz daha saygı ve ilgi LÜTFEN…. iLGİLİLERE DUYURULUR..

    19. salıh balcı diyor ki:

      ben de gıttım benım doktorum çok hanımefendı bır bayan bıraz tercubesızde ama genede gösterdıği ilgi alaka beni son derece memnun ettı dışlerımdende memnunum ama bı başka arkadaşim dışlerını yaptırdı ana dışı gıbı çok super o doktor çok yoğun randovı almak gerçekten çok zor bütün ıyı nıyetle çalışan hekimlerimize başarılar dılerım onları bıze kazandıran ana baba öğretmenlerıne ve onların okumalarına olanak sağlayan devletımıze en kalbı duygularımla şukranlarımı arz ederım

    20. İrem diyor ki:

      KartalSporr Lay lay lay lay laaaaay !

    21. sinan diyor ki:

      inşallah birgün hepsi özelleşir bak ozaman gör ilgiyi

    22. sinan diyor ki:

      özelleşirse telefonlara nasıl bakıyorlar.çalışmayanlar kapı dışı,çok sevinirim

    23. Erman Sarıkaya diyor ki:

      Kartal ağız ve diş sağlığı merkezi çok iyi doktorlar var bence hizmette gayet iyi

    24. murat diyor ki:

      eğer kartal ağız ve dişe gitcekseniz dr seda sönmez gidin hem ilgisi hemde hiç duymadan tedavi ettiği için çok iyi bir doktor ben gittim gayet güzel bir dille dinledi ve dolgu yaptığını hiç hissetmedim bile böle doktorlar olduğu sürece hastane güzelleşiyo (seda sönmeze randevu almak ço zor saniyede bitiyor:)

    25. ebru diyor ki:

      ya ben böyle bişi görmediim randevu almak için 2 haftadır uğraşıyorum. insanlaraa resmen işkence çektiriyolar böyle yaparak kendilerinde soğutuyolar ne gerek var saat 4 te açılmasına diğer hastaneler gibi istediğimz saatte niye alamyoruz.böyle yaparak hastalarındanda olucaklar.

    26. ferhat kır diyor ki:

      ben sabah dan beri arıyorum bir tel no bırakmışlar ulaşmak imkansız bu ne anlama geliyor hasta ulaşması için ne yapması gerekir yetkili bir bildirirse biz ona göre davranalım randevu almak çok zor tel numarları çok olmalı birde tel bakan olacak tyabi kurumda.

    27. murat diyor ki:

      ferhat kardeşim saat en geç 3.45 te gir sitesine tcni felan yaz bekle tam 16.00 olduğunda giriş yap ayfa zor yüklenecek ama bekle kesinlikle sayfayı yenileme daha geç giriyo senin sıran geldiğinde girer ve seri bi şekilde doktorunu ve ssatini seç doktor arama herhangi birini seç en sondada randevu bilgilerin gelene kadar bekle sayfayı yenilersen daha çok beklersin umarım yardımcı olmuşumdur istediğim gün alabiliyorum ben

    28. nadir yağlı diyor ki:

      bence süper olmuş ben hiç randevu alamıyordum şimdi tek tıklamayla alabiliyorumt
      teşekkürler

    29. mehmet diyor ki:

      pazar saat 1045. santrala “acil var mı” diye soracağım

    30. aysin diyor ki:

      kartal ağız dişte en iyi doktorlar kim? karşılaşanlar lütfen doktorların ismini verebilir mi?

    31. ali diyor ki:

      valla 6 kere kartal soganlıktaki diş hastanesine gitdim dislerim yok diş yaptırmak istedim doktorların hepiside acemimidir nedir dişten hic anlayan yok yada işlerine oyle geliyorlar oturdukları yerden para almak kolay geliyor nasıl bir hastane rezillik boyles insanlara hic deger vermiyorlar ordaki doktorların aldıgı para haram zıkkım olsun ve onlara yazıklar olsun diyorum

    32. buket diyor ki:

      hastane nasıl arkadaşlar güzelmi

    33. Usta diyor ki:

      Randevular saat kaçta başlıyor kaçta bitiyor?

    34. yesim diyor ki:

      doktorlar berbat baştan salma iş yapıyorlar kız kardeşimi götürdüm röntgen çekmeden ön dişe dolgu yaptı kız bir aydır acı çekiyor bide adam istanbul üniversitesinden mezunmuş güya araştırıp gitmiştim niye insan sağlığı bu kadar ucuz

    35. Tuğba diyor ki:

      annem için randevu almaya çalışıyorum ama yok yani imkansız alınmıyor.Tek ben değil arkadaşlarımda deniyor alınmıyor. Hadi interneti geçtim telefondan da alınmıyor kardeşim şu işe bir el atsanız.Telefondan arıyoruz yarın akşam tekrar arayın diyorlar.Şu yarın akşam ne zaman gelir acaba?

    36. ela diyor ki:

      arkadaslar iyi bi doktor varsa bilen isim verebilirmi

    37. deniz diyor ki:

      bısı dolgu ucretlerı nekadar 5 dıs yaptırcam ve en ıyı doktor ısmı soylermısınız acıl..

    38. Behiye diyor ki:

      arkadaşlar ben diş yaptırcam iyi bir doktor işinin uzamanı memnun kalan varsa bilen arkadaşlar bana isim verebilirmi acil olarak

    39. eşref diyor ki:

      randevu almak için gece saat 24:00 dan sonra alın istediğiniz doktora ve istediğiniz saate alabilirsiniz randevunuzu

    40. enginayrancı diyor ki:

      Aynen arkadaşlar şu randavu sistemine bir çare bulsunlar tıkla tıkla bişeyyok kardeşim

    41. mehmet diyor ki:

      kardeşim bu insanlara ne yapılsa az hak ediyorlar buldukça bunuyoruz kusura bakmasın kimse hastane kuyruklarında köpek eziyeti gördüğümüz günleri ne çabuk unuttuk ya bende devamlı bu hastaneye gidiyorum ben eskiden özele gidiyordum paramla bu itibarı görüyordum şimdi randevu saatinde gidiyorsun güler yüzle karşılanıyosun daha ne istiyosunuz eskiden gece yarısı gidiyorduk ve muayene olamadan dönüyorduk ne çabuk unuttunuz yemek yediğiniz kabı temiz tutalım lütfen ya ayptır ayıp

    42. yegesoy diyor ki:

      2 aydır uğraşıyorum kızıma randevu alamadım çocuk polikiliniğinde genel diş de de randevu yok ama hastaneye bi gidin doktorlar boş boş dolaşıyo ben hastanede hasta göremiyorum acaba kim alıyo bu randevuları merak ediyorum

    43. aynur diyor ki:

      iyi bir doktor ismide ben vereyim sibel ezici hiç tereddütsüz gidebilirsiniz

    GoogleBu Yazı Hakkında Birşeyler Demek İstermisiniz?





    Diş Hastalıkları, Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Diş Hastaneleri
    Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi | Diş Hastaneleri | Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi | RSS | XML